Νέο τραγούδι από Cameres με άρωμα από Διάφανα Κρίνα

2017-05-09 17:06

Οι Cameres ανέβασαν ένα ακόμα καινούριο τραγούδι από τον τρίτο δίσκο που ηχογραφούν αυτό το διάστημα.

Το τραγούδι έχει τίτλο «Δαίμονα» και είναι σε στίχους και μουσική του Νίκου Γραμμάτου.

Ευχάριστη έκπληξη η συμμετοχή του Νίκου Μπάρδη από τα Διάφανα Κρίνα, ο οποίος έπαιξε ηλεκτρική κιθάρα και τρομπέτα. Επίσης ο Νίκος Γραμμάτος ηχογράφησε ακουστική και ηλεκτρική κιθάρα και ο Τάσος Καραπαπάζογλου, έπαιξε μπάσο, πλήκτρα και έκανε τον προγραμματισμό, αλλά και την ηχοληψία για άλλη μια φορά, στο στούντιο Nemesis.

Ένα τραγούδι που μιλάει για τον προσωπικό δαίμονα που αντιμετωπίζει ένας θνητός και τον σμπρώχνει σε διάφορες καταστάσεις, όμως η ψυχή καταφέρνει να ξεγελάσει τον δαίμονα.

Έχω μπει σε έναν καινούριο χορό
που με προστάζει διαρκώς να χορεύω
ένας ρυθμός που δεν με αφήνει λεπτό
στα βήματά του συνεχώς αγριεύω

Αυτός συνέχεια ζητάει από κάτι
θέλει να δίνω διαρκώς την ψυχή μου
γελάει απαίσια, μου κλείνει το μάτι
και μου φωνάζει: είσαι τώρα δική μου

Δαίμονα έλα να κεράσω κρασί
να σε ρωτήσω τι έχεις πάθει μαζί μου
Πλησίασε λίγο να σου δώσω φιλί
Ένας Ιούδας κατοικεί στο κορμί μου

Δαίμονα άκου όλα αυτά που θα πω
εγώ χορεύω μα η ψυχή μου πετάει
δεν θα την πιάσεις δεν την έχω εδώ
είναι αέρας, ευτυχώς δεν πονάει

Τότε ο δαίμονας άρχισε να παίρνει φωτιά
σαν πυροτέχνημα μια έκρηξη κάνει
εκτοξεύτηκε στα αστέρια ψηλά
και όλοι είπανε πως έχει πεθάνει.

Δείτε το εδώ :