Αλχημιστές-Δώσε μου πνοή κυκλοφορεί από την Key Racords

2018-03-12 11:06

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ-ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΠΝΟΗ

ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ

 « ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΠΝΟΗ »

Ακούστε το τραγούδι στο YouTube   : https://bit.ly/2G4MR39

 

Οι Αλχημιστές είναι ένα ξεχωριστό γκρουπ που απαρτίζεται από μια μουσική παρέα τεσσάρων φίλων.

Ξεκίνησαν την πορεία τους το 2001 πειραματιζόμενοι επιτυχώς με ποικίλα μουσικά είδη, αρχικά διασκευάζοντας κομμάτια άλλων καλλιτεχνών και στην συνέχεια δημιουργώντας τα δικά τους.

Κορυφαία στιγμή η συνεργασία τους το 2010 με τον μεγάλο καταξιωμένο λαϊκό τραγουδιστή Βασίλη Καρρά και την μεγάλη επιτυχία «Λόγια Φιλικά».

Οι Αλχημιστές είναι πανέτοιμοι και κυκλοφορούν το νέο τους τραγούδι με τον τίτλο « Δώσε μου πνοή » υπό την νέα τους δισκογραφική στέγη την Keys Records !

Ένα τραγούδι μελωδικό που ήδη έχει  αγαπηθεί από το πρώτο άκουσμα.

Μετά τα επιτυχημένα «Λόγια Φιλικά » και «Πάρε με Απόψε » έρχονται με  το «Δώσε μου Πνοή »