Ο Λιονέλ Μέσι δήλωσε πως θέλει να κατακτήσει το Μουντιάλ για να το αφιερώσει σε όλους τους Αργεντινούς.

Ο άσος της Μπαρτσελόνα, μετά την εκπληκτική του εμφάνιση στο χθεσινό νικηφόρο (3-2) ματς με την Νιγηρία, τόνισε πως…

 

θέλει να γίνει Παγκόσμιος Πρωταθλητής για να το αφιερώσει στην χώρα του.

«Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι πιο όμορφο από το να είσαι Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Θέλω να το επιτύχουμε αυτό με την εθνική μου ομάδα για να δώσουμε χαρά στην χώρα μου. Θα ήταν απίστευτο», δήλωσε με ενθουσιασμό ο Μέσι και συνέχισε λέγοντας:

«Είμαι ευχαριστημένος που έχω βάλει τέσσερα γκολ και έχω βοηθήσει την ομάδα μου. Είμαστε χαρούμενοι που προχωρήσαμε στην δεύτερη φάση. Από εδώ και πέρα πρέπει να συνεχίσουμε χωρίς λάθη, γιατί ένα λάθος μπορεί να σε στείλει εκτός Μουντιάλ. Θέλουμε να δούμε μία καλύτερη Αργεντινή, ήρθε η ώρα να ανεβάσουμε τον πήχη».

Ερωτηθείς για την αλλαγή που έγινε και πέρασε στην θέση του ο Ρίκι Άλβαρεζ, ο 27χρονος μεσοεπιθετικός είπε χαρακτηριστικά:

«Ήταν το πρώτο παιχνίδι που παίξαμε μέσα σε διάστημα τριών ημερών. Από το πρώτο ματς του ομίλου στο δεύτερο είχαμε περισσότερη ξεκούραση, τώρα έχουμε έξι μέρες. Είμαι καλά, ο προπονητής μου μου είπε πως θα με άλλαζε».

Δημήτρης Ρούσσος

Πηγή: www.coppa.gr