Καμένος για Μελά: Αν κάποιος παραβιάσει την απόφαση των ΑΝΕΛ δεν έχει θέση στο κόμμα

2014-11-21 16:36

ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC

Ξεκαθάρος ως προς την απόφασή του σε περίπτωση που ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Παναγιώτης Μελάς υλοποιήσει την πρόθεσή του να ψηφίσει για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας εμφανίστηκε ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ Πάνος Καμμένος.

 

«Αν κάποιος από τους ΑΝΕΛ παραβιάσει την απόφαση δεν εχει θέση στους ΑΝΕΛ» ήταν η ξεκάθαρη δήλωση του κ. Καμμένο στα ΠαραπολιτικάFM 90,1.

«Εμάς άλλα μας έχει πει ο Μελάς στην Κοινοβουλευτική Ομάδα. Η αλήθεια είναι ότι πιέζεται και από τους δημοσιογράφους. Αυτός θα αποφασίσει τι θέλει να κάνει. “Εχουμε συνεδριο την Κυριακή. Οι ΑΝΕΛ δεν θα αλλάξουμε θέση. έχουμε σταθερές θέσεις και σταθερή πορεία» πρόσθεσε ο κ. Καμμένος.

Ο κ. Καμμένος κάλεσε, μάλιστα, και τους ανεξάρτητους βουλευτές που προέρχονται από το κόμμα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων «ή να μην ψηφίσουν ή να μην παραιτηθούν». «Δεν εχουν δικαίωμα με την ψήφο τους να πανε δίπλα στην κυβέρνηση των Μνημονίων» συμπλήρωσε.

Γι” αυτό και επανέλαβε τη θεωρία «των βρώμικων μαξιλαριών του συστήματος». «Εχω δεί τα πάντα. Εχω δει ανθρώπους να ορκίζονται και να ορκίζουν τους συναδέλφους του και την άλλη μέρα να αλλαζουν σταση. Εχω δει το ΣΔΟΕ να μπαίνει στους βουλευτες των ΑΝΕΛ και σε λίγες ημερες να αποχωρούν από τους ΑΝΕΛ. Εχω δει εμφανείς και αφανεις εκβιασμους» συμπλήρωσε..

Ο κ. Καμμένος συνέκρινε, τέλος, τη στάση του Παναγιώτη Μελά με αυτή του Ανδρέα Ψυχάρη λέγοντας: «Εγώ με έναν άνθρωπο που έχω συγκρουστεί πολλές φορές με τον Ανδρέα Ψυχάρη έχουμε τεράστιες διαφορές. Είχε πολύ πιο έντιμη στάση από άλλους. Διαφώνησε και παράδωσε την έδρα του».

Πηγή : arouraios.gr