Liber Animus-Νέο cd single-Ο Τυφλός

2016-12-16 11:59

Οι Liber Animus είναι αθηναϊκή μπάντα που αποτελέιται από τους :

Τύμπανα: Γιώργος Μπαϊρακτάρης
Τούμπα: Παναγιώτης Σκαράκης
Τρομπόνι: Γιάννης Αποστολίδης
Ηλ. κιθάρα: Μιχάλης Νάσσερ
Φωνή-Ακ. κιθάρα: Γιάννης Μπαϊρακτάρης

Οι Liber Animus, μας παρουσιάζουν το νέο τους τραγούδι "Ο Τυφλός" μέρος του επερχόμενου άλμπουμ τους που θα κυκλοφορήσει το 2017.

CD Single "Ο Τυφλός" Liber Animus 2016
Στίχοι: Βιβή Τσόρου
Μουσική: Γιάννης Μπαϊρακτάρης
Ενορχήστρωση: Liber Animus
Πίνακας: Νίκος Σιαλακάς

"Ο τυφλός"

Συνάντησα ένα τυφλό, μου άπλωσε το χέρι
στην πλάτη τον κουβάλησα μια μέρα μεσημέρι
στο δρόμο βρήκαμε πολλούς περίεργα κοιτούσαν
κάποιοι μας έδωσαν νερό, κάποιοι κρυφά γελούσαν

Μου είπε εγώ είμαι Θεός μα ανθρώπους έχω ζήσει
να ξέρεις απ' το βάρος μου πολλοί έχουν γονατίσει
του' πα αντέχω εγώ πολλά δε με τρομάζει ο πόνος
και τις πληγές μου πάντοτε τις γιάτρευε ο χρόνος

Άρχισε τότε να γελά και θρύλους να αραδιάζει
ο ουρανός επάνω μας πήρε να σκοτεινιάζει
μου είπε άρχοντες τρανοί στα πόδια του πως κλάψαν
κι άντρες μεγάλοι και σοφοί τα λογικά τους χάσαν

Για ένα κορίτσι που μικρό του πήρε τη μιλιά του
και ένα αγόρι σε γκρεμό άνοιξε τα φτερά του
λέξη δεν πίστεψα ποτέ τι ψέματα μπροστά μου
μα από τότε αναζητώ στο στήθος την καρδιά μου

Δείτε το εδώ